sol i sinne brun inne

Oooh sunshine! Jag är en sann soldyrkare och idag ser det ut att bli en riktigt varm dag. Tänker hur som helst bara ha shorts och t-shirt. Tycker Anna kan ta och vakna snart så vi kan åka lite bräda innan vi skall låta Tom sätta saxen i våra hår. Ljuger om jag säger att jag inte är nervös. Jag är inte rädd att det skall bli fult för just nu kan mitt hår bara bli bättre, det är ju positivt. Bara lite nervös som vanligt när jag skall klippa mig. Det är ju ändå mitt hår det handlar om, en viktig del av mig. Eller så kan man tänka som Anna. "Vadå det är ju bara mitt hår!?" Det blir nog bra. Har ju mössan annars.


som sagt bara mitt hår


Jag vill inte se
Jag vill inte höra
Ännu mindre veta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0