goddag yxskaft

Jag har många smarta lagmedlemmar.
" Hur kan man göra för att träna upp fotlederna så man inte stukar fötterna?"
"Stå på ett ben och blunda när du borstar tänderna."
"Va? Hur gör man det då?"
"Ehm tjaa....."

Vem träffar jag på Vallen om inte Melan, var ju typ 600 år sedan sist. Supertrevligt. Hon blev så stolt över mig att jag inte tränade nu när jag inte borde. Hon som tjatat i alla år, nu 4 år senare lyssnar jag.

Flängt runt i hela Uddevalla idag också hittade en tröja/jacka, fast jag tänker nog anväda den som jacka.


En av Vallens smartaste! Anna Andén i egen hög person.




Var har du varit i hela mitt liv
eller under hela min kväll.


Kommentarer
Postat av: b

så var är jackan??

2009-04-21 @ 00:00:45
Postat av: Ana

TACK MALIN ! :D

2009-04-21 @ 00:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0