frullen var klaaar !

"Maaalin du skall ligga i din säng" Hårda ord man möts av på morgonkvisten. Hade gärna legat kvar men jag finner ingen innre ro. Men tack ändå Nea!

Idag skall jag och Björn åka ända till Ucklum, så långt från civilisationen som man nästan kan komma. Anledningen är att Ak´s får har fått lamm och sånna söta varelser vill man ju bara se.
B har även fått tillstånd från Marie (Ak´s mami) att hämta nya nummret av Cosmo. Det skall väl hålla stackars B vaken idag som somnade 05 i morse.

 +  =

Om inget annat dyker upp ser det ut som att jag kommer tillbringa min kväll i Frändefors, precis som förra året. Inte på planen utan bredvid. Div 3 har sin första match.

// maaaaaaaaaaaaalin

Kommentarer
Postat av: b

ge mig bilder!!! :)

2009-04-22 @ 19:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0