don't let em get u

Idag har jag förförsta gången ätit linssoppa a la Linnea Carlsson, det var oväntat gott. Jag har sånna fördommar mot ovanlig mat och det är ju inte så bra. Tänk vad man kan missa på att äta med blotta ögat.
Har även kollat fotboll, Vallen-Rössö i seriepremiären, 0-4

Nu sitter jag och lyssnar på Audioslave, gött med lite ny musik. Sitter och väntar på att den lille arbetsnarkomanen skall sluta jobba . Fick förresten världens bästa födelsedagspresent av henne, en helg i Stockholm. Hur bra var inte det då? KALAS! Det var det som var överraskningen i maj som jag var så nyfiken på, men nu vet jag.




Björn vad säger du om lite manikyr snart? Mina naglar behöver en omgång av ett proffs! Tycker ändå jag hittade en hyfsat fin bild, hehe.





Even when you've paid enough
Been pulled apart or been held up
With every single memory of good or bad
Faces of luck
Don't lose any sleep tonight
I'm sure everything will end up alright
You may win or lose

But to be yourself is all that you can do
To be yourself is all that you can do

Kommentarer
Postat av: B

OMG????

2009-04-19 @ 01:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0