brrrrr

Har vart ute på en morgonrunda med brädan då får jag värsta utskällningen eller jag antar att det är det. Jag hör inte vad hon skriker för jag har musik på men hennes kroppsspråk talar tydligt om för mig att det inte passar sig att åka runt i shorts när hon står och skrapar rutorna. Men hallå jag har mössa och jättetjock stickad tröja på mig så det var ingen fara på taket direkt. Dessutom har en mycket klok person berättat för mig att man inte fryser så mycket om benen när det är kallt utan det är viktigare att ta på sig upp till.
Hade ändå velat höra vad hon sa. 



Idag skall jag jobba, applåd för det. Men jag börjar inte försen halv ett så jag hinner ha ett liv innan det!

Puss å kram M


Kommentarer
Postat av: Nadia

Men hej! Se vad man kan hitta när man är en "datanörd" hehe

Hur är det med dig? Har inte sett dig på år och dar! kram kram

2009-04-02 @ 13:47:35
URL: http://timesandlifeofnadia.webblogg.se/
Postat av: nea

jag visste inte jag var så smart. :)

2009-04-03 @ 10:06:46
URL: http://rockspot.se/stereo
Postat av: Wille

Malin :)

2009-04-03 @ 12:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0