Bigheart

Ibland blir det inte som man tänkt sig. Idag var dagen då jag skulle få mitt knä lagat, börjat om på 0. Så blev det inte idag. Operationen blev inställt pga av att dom hitta något fel på mitt EKG. Får inte operera knät  försen dom gjort en utredning och kollat mitt hjärta. Sjukt otippat faktiskt. "Du är en av dom som kan ramla ihop på planen och dö". Ett slag mer, ett slag mindre. Vad tusan skall man säga om en sån sak. Tur att dom hittade det här men pissigt att operationen som jag sett fram och väntat på länge inte blev av.
Nu får jag vänta på ny tid igen, jag som avskyr att vänta.


Besviken
Arg
Trött
Ledsen
Tacksam

Kommentarer
Postat av: Simone

Sjukt bra att dom hittade felet på hjärtat då, för att du ska dö vill ja ju inte! Drygt med knät, äsch! Kämpa på, tyvärr inte mycke mer å göra. Ses imorgon :)

2009-04-15 @ 20:44:18
URL: http://allforone.blogg.se/
Postat av: Simone

helt sjukt bra att dom hittade det med hjärtat nu innan de va för sent! kämpa vidare, inte så mycket mer att göra!! ses imorgon (:

2009-04-15 @ 20:45:56
URL: http://allforone.blogg.se/
Postat av: Andén

Håller me Simone! Det viktigaste är att du finns.

2009-04-16 @ 00:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0