9/4

Väduren 21/3-20/4

Torsdagen blir oväntat spännande på mer än ett sätt.
Du säger något som du inte hade tänkt avslöja

Här sitter jag och har inte alls avslöjat något idag och inget spännande har hänt heller eller jo jag fick använda ett mycket farligt rengöringsmedel idag på jobbet. Det var ganska spännande tycker jag, strängt förbjudet att andas in ångorna från det och absolut inte i närheten av barnen. Det sistnämnda gjorde ju det hela mycket spännande eftersom jag städade på ett dagis, det är ganska svårt att bortse från barnen då. Det var en utmaning. Fick tigga arbetsuppgifter idag eftersom jag typ var speeeedad med något. Klar på mindre än två timmar, då hade jag 3 timmar kvar till att försöka få tiden att gå.



Farväl Sverige i morgon åker jag till Danmark, just nu känns det sådär faktiskt. Something is missing! -H-

Pusskram och hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0