Tid tar tid

Var hemma hos Björn igår kväll, han hade bakat vaniljbullar nu i veckan under en av sina arbetslösa dagar. Vill tacka för det och ge bullarna 10 röda rosor. Utan att överdriva så kan jag säga att dom nästan var i klass med mormors. Det är inget dåligt betyg. Bli bagare Björn.

Idag så har jag jobbat i Spekeröd på Tveten. Blev lite stressigt i morse när det inte fanns någon bil. Då fick Ulf komma till undersättning, tack för det. 8.5 h....längsta hittills. Snälla barn, det gillar jag. Smarta var dom också.
Var en old friend of mine som också jobbade där upptäckte jag idag, trevligt att prata lite.
Annars var det rätt grått idag.
Skall åka till Anna nu och kolla Bonde söker vad fan som helst.



Ord, varje litet ord.
<



Kom hem NUUUU !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0