Jag är huslig

Börjar bli trött på att säga detta....men inget jobb idag heller. Funderar på om dom raderat bort mig från listan, fick ju trots allt jobbat 3 dagar förra veckan, hm ?
Idag har jag dammsugit hela huset, möblerat om och städat mitt rum och frivilligt städade jag ur badrumsskåpen. Fick för mig att det behövdes. Hittade saker jag glömt av att jag hade.

Igår kom mammas efterlängtade papper, hon har nämligen i hemlighet skickat efter papper från tjörns kommun om dagisvik åt mig, haha. Nej okej jag var med på det, men det var hennes idé. Idag fick hon för sig att jag skulle gå till AF och prata. Men hon vet ju inte att jag redan  pratat med dom och råkat säga att jag redan har ett jobb. Vilket jag faktiskt hade då så det var ingen lögn. Hade ju några tuffa arbetsdagar på Kinnmarks (typ 3st). Vid närmare eftertanke har även dom slutat höra av sig. Jag är inte alls eftertraktad på arbetsmarknaden.
Tooo bad för alla er där ute som inte får vara arbetsgivare åt mig !!!!!

                                                 


Igår spelade jag PLUMP för första gången, är glad att jag inte gjort det innan. Det visade sig att det inte alls var min grej, inte Annas heller. Men är man inte bra på kortspel är man bra på mycket annat. Så det så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0