Då var det gjort

Då har man skaffat sig en blogg bara sådär, jag vill egentligen inte ens ha någon men nu sitter jag här i allafall. Vet inte riktigt vad jag skall skriva om och förvänta er inte ett inlägg varje dag, tänker inte bli fast i detta träsket. Hörde förresten på radion i morse att folk som läser andras bloggar har ett tråkigt liv så dom måste läsa om andras. Det stämmer säkert. Jag skulle kunna vara en sån som sitter hemma hela dagarna och bara läser blogg efter blogg, men HA...det är jag inte, glad för det. Hade ju haft tid till det om jag nu hade velat. Nog om det.

I morse var det jogging som gällde. Det var inte fel och man vaknar  till liv igen. Gillar när man bara flyger fram längs vägen, så var det inte idag, tyvärr. Varje steg kändes.

Nu funderar jag på hur jag skall lägga upp dagen.

1. Serrisnack med mormor
2. Handla?
3. Baka kladdkaka
4. ......improvisera fram något kul

Ja som ni ser så är min dag full utav aktiviteter bäst att jag drar här ifrån fort.


Kommentarer
Postat av: AK

helt underbart malin! du hamnar i mina favoriter och jag kommer klicka in här varje dag och kolla, så dina icke-unika besökare kommer vara på topp! :D

2008-10-14 @ 22:44:58
URL: http://nasftd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0