- 9

Vill slå ett slag för  H o v e t  ikväll. Känsla till 1000.




Vad tusan gör man när handbromsen sitter fast och bilen i princip hoppar fram. Jo man kör tills det börjar ryka och sen överväger man att stanna. Sätter så vackert upp en ostabil varningstriangel och fryser lite. Vickan hade en teori "det skall gå om man varmkör den i 45 minuter". Du har dina ljusa stunder.

Trodde inte jag skulle gå och jobba idag, mådde inte helt 100 när jag vaknade i morse. Först var jag jättevarm och sen började jag frysa. Gillade inte barn idag.
Övade julsånger idag och det riktigt lös i deras ögon. Man ser hur mycket ett barn älskar julen. Tänk att en dag på året kan vara så viktig. 24 december, the big day. Förstår dom för då var det stort.

I morgon blir det inget jobb för min del. Om jag kan säga nej då. Det verkar vara svåruttalat förtillfället.

UoMe

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Haha, men hallå det hade faktikst med kylan attt göra för idag gick den finfint igen :D

2008-11-26 @ 23:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0