01.25

Såg på Mirrors idag, det är en skräckfilm ! Men jag har tyvärr ingen reaktionsförmåga, jag skriker inte och jag hoppar inte 5 meter upp i luften av rädsla. Jag bara sitter där som om jag tittade på en romantisk komedi. Helt enkelt en supertråkig biobesökare. Och som pricken över i:et var jag så nära att somna också. Det är inte okej. Björn och Ak däremot dom vågade knappt släppa händerna för öronen för att äta popcorn. Jag är mer en sån som blir rädd när jag kollar på Beckfilmer, det är ju mer verkligt. Huuuh !




Nu sitter jag och lyssnar på Kleerup, hur otippat som helst. Men låten han gör med Marit Bergman (3 A.M) är så sjukt skön. Brukar säga att det inte är musik, MEN, things can change, gör ett undantag. Helt okej att lyssna på den.

"miss you so and
I pretend
I can feel your hands
and arms around me
trying to fall asleep again
sleep again it´s 3 AM"

















IoU UoMe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0