PEACE !

Idag är det söndag, jag sa "idag är det söndag". Ingen reaktion. För jag är glad !



I fredags var det utgång, blev dock inte så bra som den kunnat bli. Först skulle jag inte med alls men sen blev jag helt plötsligt jätteladdad och bestämde mig för att åka med i alla fall. Först var vi på Sense och drack lite likör 43 med mjölk, love u ! Sen gick vi till Trädgårn och nu hade min laddning börjat försvinna, jag var inte full utan bara trött. Hur gick det till ? Tog mig tyvärr aldrig upp från den svakan utan det gick bara utför för mig. Lika bra att åka hem, men det var ju inte helt lätt. Hatar västtrafik, aldrig mer buss. Dom hade tjänat på att göra en automat där man stoppar in en hundralapp så kommer det ut ett busskort, varför finns inte det ? Jag är smartare än dom.
Förresten tycker inte jag att busschuförerna skall vara så jävla otrevliga, jag misstänker att dom gått nån slags attitydkurs nyligen. Dom står fan på sig. Inte deras problem om jag bara stämplar 2 kuponger när jag igentligen skall stämpa 16. Det är kontrollantens jobb och vad jag såg så var det ingen kontrollant i närheten. Så vad är problemet ?
Busschaufören ville heller inte släcka ljuset i bussen för han var tvungen att se vad vi höll på med. Viktigt !

Igår var jag hos Helen, kollade lite på Stjärnor på is, var väl inte så jättebra men Markus är snygg kom vi fram till.
Har hjälp mamma att köra lite flyttkartonger, just nu bor vi i kartonger känns det som. Jag borde nog också börja packa snart...hm. Som sagt idag är det söndag och då är det bio igen. Vet dock inte vilken men det lär jag ju märka när jag kommer dit. Litar på att Björn och Ak väljer en bra.
Nu kom det folk hit som skall mäta och hålla på. Bäst att man inte är i vägen, avlägsnar mig nu.




Pussar


Kommentarer
Postat av: Anonym

NEJ, till fet hy! :'(

2008-11-12 @ 19:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0