Tomt

I morgon flyttar jag ifrån min kära hemort Stora Höga. Kommer nog bli bra med den saken också. Har nästan packat ner allt nu i alla fall. Känns säkert. Skall smygflytta lite i kväll tänkte jag, köra bort och packa upp lite saker. Har fixat rätt mycket idag. Tog tag i en mycket viktig sak och det visade sig vara rena guldgruvan, taaaack ! Fick en kick.
 Sen så var jag med Anna på torp och där inhandlades det en hel del tekniska prylar. Anna köpte en ny mobil för just nu har hon min gamla som mot alla odds fortfarande lever. Hoppas du inte tappar bort den nya nu, det har ju hänt förr.

Det börjar växa fram små idér i mitt hjärnkontor och om det blir som jag vill kommer det bli jävligt ball. Vi skulle kunna bli någor bra tror jag. Något värt att kämpa för !




Spring så långt så ingen kan få tag på dig. När du kommit dit så springer du lite till.


Kommentarer
Postat av: emma

åh, vart ska du flytta? :)

2008-11-28 @ 16:53:14
URL: http://emmalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0