Skills

Idag skall jag baka bullar. Det var nog ett år sen sist och då blev dom totalt misslyckade, jäste inte ens. Hårda små torra bullar. Bättre lycka denna gång. Har i allafall bevisat att jag kan baka blåbärspaj. 6 av 5 möjliga, det kan ju inte vara ett dåligt betyg. Bullar är dock lite krånligare, skall jäsa och hålla på. Blir så otålig..
Men jag återkommer säkert senare med resultatet....sååå restrain yourself !



Blev kvar här. Hittade ett kort på mig från tiden då jag hade mörkbrunt hår. Dags att färga tillbaka kanske ?



My God ! Inte igår och inte i förrgår heller....




eller så får jag helt enkelt vara blond, vissa säger att det speglar min personlighet bättre. Men det är inget jag kan hålla med om.

Nu skall jag baka...

Kommentarer
Postat av: soffan

haha ja de gjorde ja. helt underbart. har vart där ida me o ska dit imon :) grym e ja. men du va väl me dina små trollungar eller? ;P inte jobbat ida?

2008-11-11 @ 16:41:34
URL: http://jonnasofi.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Du är ju så söt i bägge ;) Å du, haha fånigt glad blev jag över att jag får vara med på bilden högst upp på din blogg! ;P

2008-11-11 @ 19:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0