Ser det ut som jag vet ?

Jobbade ihop med en minst sagt frågvis dam idag. Hon var säkert 40 år äldre än mig och också vikarie. Hon hade nog svårt att ta intiativ eller något för hon frågade mig om precis allting. Jag är 19 år, hallå. Dessutom kommer det fram att hon jobbade på avdelningen igår, hon har haft en hel dag mer än mig att lära känna stället. Ändå så verkade hon tycka att jag såg ut att veta precis allt. Jag såg nog jävligt rutinerad ut där jag satt och målade hjärtan. Jag visste ju såklart lika lite som henne, men man får inte vara dum för det. Om man frågar saker så verkar man vara den som inte har koll, jag frågar aldrig något. Alltså full koll.



Bonde söker fru i Sofis soffa idag. Missade förra veckan, toooo bad.

Kommentarer
Postat av: Björn

Emma gjorde ett bra jobb ser jag :) pusspuss

2008-11-12 @ 19:17:39
URL: http://nasftd.blogg.se/
Postat av: Frida

Oh, vad jobbar du nu Malin? Inte kinnmark? :P

2008-11-12 @ 19:32:36
URL: http://friidaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0