Nittonde november

Idag fyller min älskade vän Karin år. Massa grattis till dig ! Hoppas du inte skjuter mig för mitt val av bild med du ser så sjukt go ut där. Var och drack en massa kaffe förut och åt tårta. Kul att träffa dom andra igen. Och Emelie dig är jag så sjukt stolt över. S k y t t e s o l d a t , hur ball låter inte det då ? Du har en vilja av stål.




Om ni någongång slängt en ost för att ni trott att det var mögel som var på kanten runt om så har ni trott fel. Det är nämligen salt som kommer från osten. Fick lära mig det idag, känner att det var värdefull information. Så gott folk lägg det på minnet.

En liten skrutt gjorde min dag. Småfolket är bra.






 

För jag vet att du bryr dig någonstanns.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0