Min vän av trä

Har haft en riktig arbetslös dag. Åkte i väg och fixade lite saker på torget i morse, det var jag och pensionärerna. När jag kom hem så gick jag lös med sprättaren och gjorde om ett par byxor lite. Det är sånt jag kan få för mig när jag har tråkigt. Jag blev inte jättenöjd med resultatet så jag fick åka till mormor och hon fick lite snyggt styra upp det hela. Jag trodde helt enkelt att jag skulle behärska att sy själv, nu efter helgen och allt. Men där tog jag mig för mycket vatten över huvudet.

En dag hemma går så långsamt att jag vill spy. Dödade lite tid genom att spela gitarr. Det hjälper fan mot allt tror jag. Skaffa en gitarr ! Tiden försvinner. Love it.



Älskar den brutalt mycket !




 

Kommentarer
Postat av: anna

grym bild malin!

2008-11-04 @ 21:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0