Let's dance instead


The staff : Karin, Lisa, Pao, Björn, Vickan och jag. Och så Ak förstås :)

Svenshögens fotbollsförening firade 50 år, massa folk där. Tex Marith, vallens kanske främste företrädare och vid sin sida hade hon Danne.
Våran uppgift var att servera mat/alkohol så det var inte så betungande direkt.
- SÅÅ, en drink till dig, och en till mig, SKÅL !
Bartender är yrket, jag säger bara det.


Jag och Vickan

Vi trodde aldrig vi skulle få åka där ifrån, eftersom en öl bara kostade 20 kr så kanske ni förstår rushen i baren. Det fanns ingen botten hos folket. Haha, det var ganska intressesant att stå och kolla på alla fulla människor. Varför har alla så djupa, intressanta och seriösa samtal när dom druckit?


Björn blev innelåst i källaren, men för livet nu !

Jag och Vickan lämnade baren en stund och dansade lite, my God ! Det var ju hur kul som helst. Det fick de sista timmarna att gå lite snabbare och vips skulle vi åka där ifrån.
Jag åkte till the quiet island. Late late, but worth.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0