Inte sova nu

Utanför mitt fönster bygger dom ett nytt tågspår, nu, mitt i natten. Det låter som om det står en stor bil med V8 motor på våran altan och gasar för fullt. Inte nog med att det låter, det blinkar också. Typ rave här inne nu. Jag som brukar vakna mitt i natten har nu ännu svårare att somna om p.g.a det. T a c k !  Blir snart galen av  detta, vill bara sova.
Sömn är för tusan viktigt.
Jag håller förresten på och bli precis som en som jag jobbar med, blev lite rädd när jag upptäckte det förut. Kan inte säga att jag är helt nöjd med det. Men blir inte rädd för mig om jag låter som en jävligt naiv 40 + som älskar dagisbarnen över allt annat, gulli gulli..... wääääh. Skall ta tag i det i morgon och bli Malin igen, lite mer "sluta stoppa korv i näsan och ät din macka förtusan annars blir det absolut ingen frukt". Trött nu...

Jag såg en stjärna falla förut..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0