Glögg i håret

Nu borde jag bara gå raka vägen till sängen och somna. Längesen jag var såhär trött. W e l l w e l l... 
Var hos Sofi förut. Vilket har blivit lite utav en tradition på onsdagar. Vanligtvis är det jag, Anna och Sofi som intar soffan och kollar på Bonde söker fru. Idag åt vi soppa. Sen kom Winkler och hennes lillasyster Jennie och dom hade bakat paj. Den var kalasgott. Dom hade vart på en föreläsning om sömn, låter intressant. Man skulle kunna jämföra min sömn med en 70-årings, det känns inte allt för bra.

Sen blev det lite julstämning. Anna värmde glögg och vi åt pepparkakor och clementiner. Sofi spillde glögg i mitt hår. Orkar tyvärr inte göra något åt det just nu så kanske kommer gå runt med en röd slinga i morgon, har inte riktigt bestämt mig om jag gillar färgen än.

Som sagt är trött nu, somnade nästan förut. Har vart väldigt kreativ idag. Pärlat pärlplattor hela dagen eller jag fick snarare sitta och stirra mig blind i en burk med pärlor i jakt efter en speciell lila pärla som det fan inte fanns många av. Men det var lite utav ett tidsfördriv och vips hade jag utan att tänka förbrukat cirka 1.5 timmar på att leta pärlor. Ibland kan så lite vara värt så mycket.


Nu skall jag sova som en 70-åring. See ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0