Det snöar

Har förflyttat mig ända till Fiskebäck. Här skiner alltid solen, eller det är i alla fall vad min farfar brukar säga. Det gör den inte idag. Kollade precis ut genom fönstret och var tvungen att kolla igen, för det jag såg var inte okej. Det snöar, vill inte ha snö nu. Har fortfarande hål i mina skor.
Har just kollat igenom alla farmors kort, vet inte om jag skall skratta eller gråta riktigt. Tur att tiden går framåt och jag med den.
I morse var jag ute och sprang, tog ut mig totalt. Det var hur skönt som helst. Satte mig och kollade när PRO spelade bowling. Det var ganska underhållade. Det infinner sig ett lugn över denna dagen.
Det är ett rätt soft liv vissa lever.


Jag och Niklas typ 10 år sen.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0