Betong

Har målat i det "nya" rummet idag, kan inte säga att jag är jättenöjd med resultatet. Jag säger bara e l e f a n t g r å  och ni förstår kanske . I morgon skall fondväggen målas i en färg som heter skogssvamp. Det kan komma att se ut hur fan som helst där inne, elefangrå + skogssvamp = helt fel val av färger? Försöker inte ens trivas, det är bra Malin, bra bra bra. Hatar stället, 4-ever.

I morgon skall jag gå på en mässa. Tror det var om utbildningar. Skall kolla upp om polisutbildning då, det börjar låta mer och mer som ett bra alternativ. Önskar jag visste precis vad jag vill göra, eller vad jag vill bli. Ibland känns det som om det vore lättare om man hade något att sträva mot, ett mål.  B u t , I ´ v e   t o   s e e   t h e   w o r l d   f i r s t . . .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0