baby run, run.

Mötte Sara på torget och vi åt frukost på Expresso House. Hon i kassan hade 0 koll säger jag bara, hur som helst det blev bra i alla fall. Gick en promenad runt i Stenungsund sen kollade vi lite i affärerna. Gick till torgets bästa affär s y s t e m b o l a g e t. . . behövde lite Asti till i morgon. Det är tydligen Nyårsafton i morgon och jag är inte beredd, alls.
I alla fall, när vi tröttnat på att gå runt och frysa på torget drog vi till Timmervik och åt middag.
Jag vill gå bartenderkurs, låter aldrig fel. Bara skrapa ihop lite pengar först, sen smäller det.

Träning förut och hade en underbar känsla när jag sprang på gatorna i Stora Höga, vet inte om det var just den musiken som gjorde det. Jag var fri och jag sprang och sprang.

Som sagt nyår imorgon, tänker inte ha några förväntningar för jag vet hur det blir då. Var lite kul att läsa i dagboken från förra nyåret hur misslyckat man tyckte att allt vart.
"För det första så sköt vi upp raketerna och firade själva 12-slaget innan klockans ens var 12, hur misslyckat är inte det"
"För det andra när 12-slaget väl var såg man inte en endaste raket på himlen för vi befann oss 1000 mil in i skogen. Allt man såg var rök, snö och rök "



Hello sunshine come into my life..




Du är go att snacka med, vi sitter i samma båt.

Kommentarer
Postat av: martin

haha, de låter så kul när du skrivit att de värsta var att raketerna sköts upp innan 12 :P då bröt du ihop typ, nä ett nyår utan förväntningar blir de nog iår ja! med andra år ett nyårs firande på åstol :)

2008-12-31 @ 15:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0