en busschaufför

Igår var jag på Ikea och det inhandlades en hel del. Träffade Winkler som också storhandlade, tillslut? När vi var klara var klockan runt 4 och en stress började sig så sakta smyga sig på. Ringde Vickan och hon sa att det var lugnt så jag tog det lugnt. Hämtade henne i skogen och sen åkte vi hem hit och åt.
Det var utgång som var prio 1. Vin och gin, det kan bara gå på ett sätt då. Wiman kom också, sjuktbra.

Wiman : Ser detta ut som ett sugmärke? (hon visar ett märke på armen)
Vickan : Ja !
Wiman : Nej, jag blev klämd mellan melonlådorna.
Vaaa?



Stressa som fan ner till bussen, i onödan såklart.. Sen när vi kom till stan blev vi typ hotade av en kille som nyss gängat på en toa som vi knackat en gång på. Tog det inte så seriöst, skrattade mest så då blev tjejen skogstokig och ville slå Vickan. Vilka stjärnor det finns alltså.
Vi gick till Sense och käka räkmackor och drack öl. Och sen vidare då till Gretas, Vickans numera favoritställe I guess. Du och musiken var ett !
Träffade Eskilstuna Victor som var i stan och hälsade på en kompis. Hur kul som helst att träffa dig igen, lite Grekland reunion sådär.
Sen blev det buss hem, galen bussresa folk som blev avslängda och en gubbe som typ gick av och blev lurad och bussen körde iväg och hans jacka var kvar på bussen. Jag fattade ingenting för först var han hur go som helst, busschuffören alltså.
Sprang som en dåre på väg hem och då träffade jag en filur som bara hade en sko som satt och frös.

Nu är det söndag igen, hur känns det egentligen. Måste  köpa julklappar snart, värsta stressen.


'





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0