Hej på dig också konstiga du !

Idag väcktes jag av att telefonen ringde. I andra luren hör jag hur en mansröst säger, Hej gumman. Jag undrade vem människan med rätten att kalla mig gumman var. En manlig dagisfröken väckte mig och öppnade konversationen med, hej gumman. Det är aldrig okej att mannen med den lila skjorta säger så till mig.
Fan ja jag kan jobba. Sen var han sådär övertrevlig i telefonen, jag brukar inte ha dåligt morgonhumör men hans smörande gjorde mig lite irriterad faktiskt.

Bartenderkurs ? Hur klingar det i öronen tro. Jo rätt bra. Har fått lite info av Sara nu och det verkar helbra faktiskt.



I morgon är det jobb igen. Looooove it. Haha. Pussel är kul btw.
I morgon är en bra dag också, jag vet det redan idag. <3

Kommentarer
Postat av: Mysberg

jag är på bartenderkursen malin! haha

2008-12-18 @ 17:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0