Hjääälp !

I morgon är det dags för den årliga julklappskvällen med tjejerna. En liten mysig tradition som hållit i sen vi var ca 10 år eller något. Är jag förberedd ? Såklart inte och jag är inte förvånad. Jag har svårare än någonsin med att hitta bra julklappar. Eller rättare sagt jag hittar inte ens dåliga julklappar för jag hittar inga alls. Totlat värdelös.


                                                                                                 Karin

Fick veta hemligheten med att hitta julklappar och det är att veta ungefär vad man skall ha och lite tur att man stöter på något som man vet att man skall ha till någon. Det låter ju jävligt lätt.
Alltså det är turen jag skall gå på idag. Testar en annan stad också, kan ge vinst.

Jobbade förut städade två avdelningar, det tog 2 timmar. Jag är så snabb.
Det är dåligt att vara snabb när man är timanställd. Men pengar är inte allt här i världen. Även om jag behöver dom just nu. Nu är har man mer makt än vanligt på dagis det är bara att köra med denna : Du vet väl att tomten ser och hör precis allt du gör och är du inte snäll nu så kommer han inte komma hem till dig med några julklappar !
Dom blir som små ljus. Tack tomten.

Kommentarer
Postat av: Viktoria

haha, jag har tackat tomten många gåner dessa dagar :)

2008-12-18 @ 23:26:47
Postat av: Julia

Haha men Malin o Viktoria, vilka hot ni använder :O ;) Jag kanske inte ska säga nåt, vet väl inte vad det innebär att vara dagisfröken? :P

2008-12-19 @ 15:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0