Goood morning

Har sovit hur bra som helst i natt. Somnade med nyckeln i dörren och alla lampor tända i hela lägenheten, shame on me. Var ganska trött tror jag.
Nu stod frukosten färdig när jag kom upp, sånt händer ju inte. Fanns t o m två människor här att äta frukost med.



Idag är det fest, SKÅL ! För igår fyllde Emelie 19 och det måste firas. Och jag vet en rolig sak som inte hon vet haha. Ser fram emot det sååå mycket. Vågar inte skriva det här ifall hon läser. Men jag lovar att lägga upp kort så fort jag bara kan.






Grattis Niklas. 18 år nu är du också stor. Snart blir det fight om bilen hehe.

Kommentarer
Postat av: Björn

Använder du min 'shame on me'? :O



Shame on you! haha ;)

2008-12-21 @ 01:12:23
Postat av: malin

haha ja det är klart :)

2008-12-21 @ 14:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0