It's all about the wine

Det blev sannerligen en lyckad fest igår. Lite tråkigt var dock att strippan Pauline hade fått tag på inte kunde komma.  Han skulle åkt ända från Skövde. Jag som hade med mig kameran och allt. Emelie hade blivit så glad det är jag säker på. 
Det var mycket nytt folk också, himla kul. Vissa fick lite för mycket av det goda. Mintu är inte till för att halsas. Men det vet du nog nu haha.

Idag har jag varit med Dennis i stora staden Göteborg för att leta present till hans mamma och julklapp till hans syster. Vi var väldigt effektiva måste jag säga. Det är bra med dom som vet ungefär vad dom skall ha och bara går in och köper det utan krussiduller. Sån är inte jag. Förövrigt sitter jag här och funderar ut årets julklapp, det skall vara något speciellt. Jag kommer aldrig bli klar.  

Ikväll kommer Sveriges roligaste film, efter Kill your darlings då.
HEARTBREAK HOTEL






Det du sa har jag alltid vetat.
Kändes bara mer riktigt nu.


Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, men ja, Kill your darlings är ju bäst!

2009-01-05 @ 00:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0