uppdatering

Vet inte om jag ser det jag vill se nu. Men jag tror att det snöar lite lite lite ute. Om det är så, så blir jag glad ! För om det ändå skall hålla på och vara så kallt så kan det lika gärna komma lite snö, det är fint.
Igår skulle jag julhandla med vickan. När jag kom hem till henne så var det ingen som svarade, jag gick runt och letade och ropade lite till. Efter en stund svarar någon med en väldigt lugn och samlad röst , ja (i sömnen). Och vad hittar man inte då, jo en sovandes Viktoria som vaknar och skriker NEEEEJ !
Kom fram till torp lite senare än planerat men vad gjorde väl det. Hittade lite julklappar så nu känns det som om jag har kontroll på läget lite i alla fall. Men det är verkligen inte klart.

Cup på kvällen, finns inget att säga om den. Gick inte bra, alls.

Orkar inte skriva mer nu men i morgon är det dags för HITTA JULKLAPPAR DEL 2. Wish me luck !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0