Revansch

Lugnet efter stormen är här, det är skönt. Var i kyrkan förut på midnattsmässa och prästen pratade om hur helig julen var när man var liten. Den var så viktig. Önskar man kunde ha den känslan man hade då. Men saker förändras. Själv skall jag fira en stor jäkla kul jul med mina barn. weehoo !
Det var väldigt fint i kyrkan ikväll, levande ljus och ljus överallt <3 och så Viktoria. En fin avslutning på dagen D som varit både upp och ner, fram och tillbaka. Men nu står jag med båda fötterna någonstanns på jorden.
Vickan lämnade kyrkan med tårar i ögonen, inte för att hon var rörd mer för att hon höll på att spy. Det får ju bara inte hända i guds hem.

Trots att jag vart extra snäll i år kom aldrig tomten. Men någon hade vart snäll och lämnat julklappar i alla fall. Tack, fan tack för allt !


GOD JUL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0