Pepparkaksras

Idag var det äntligen dags att bygga pepparkakshus något jag velat göra lääänge nu. Det började egentligen inte så bra för någon av oss. Karin och Vickans hus var lite småtrasiga i kartongen, mitt var typ helt. Självklart blev jag utsedd till den sämsta av oss tre. Vilket visade sig senare vara fel fel fel.

"J a g   b l i r   t y p   i r r i t e r a d   n ä r   j a g   s e r   d i t t   h u s "  - vickan om mitt non stop fyllda tak. Okej jag kanske tog i lite väl. Såg faktiskt det själv sen.

"J a g   f i c k   p a n i k   n ä r   j a g   s å g   h u r   h o n   b r a s s a d e   p å   m e d   m a r s h m a l l o w s " - Karin verkar skylla sina misstag på sin kusin.

Karin såg det här som en tävlig. Kan säga att hon kände sig ganska besegrad när vi var klara. Det är så kul att göra sånt här med henne, något hon kan misslyckas med. Förlåt gumman men du sög. <3 Du misslyckas aldrig annars !


Vad hände?



Lyckats !


Lyckats !

Sen blev det middag med familjen Nyberg. Jag diggar Eva.


Jag lägger min hjärna här nu...


Kommentarer
Postat av: Viktoria

roligare stund får man leta efter! Sjukt kul :D

EN sak lärde vi oss, man ska inte BRASSA på marshmallows! ;)

2008-12-22 @ 21:59:27
Postat av: nea den brea

malin, du för söt :)

2008-12-23 @ 10:31:17
Postat av: haha hur tänkte karin? :P är de marsmellows som ligger på taket? haha, du får lära dig andvända takstolar karin, 120cc ska dom va ;)

2008-12-24 @ 20:40:02
Postat av: Martin

haha hur tänkte karin? :P är de marsmellows som ligger på taket? haha, du får lära dig andvända takstolar karin, 120cc ska dom va ;)

2008-12-24 @ 20:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0