Pepp

Stod en liten present till mig i köket i morse. Jag började genast fundera över om jag och mamma var mer ovänner än vanligt eller om hon hade dåligt samvete för något. Men så var inte fallet. Jag har tydligen namsdag idag !!
M a l i n  d a g e n.
Idag skall jag jobba i Getskär. Det är bra att jobba.

" H a n   ä r   e n   s å n d ä r   k i l l b ö g "
Svårt att vara bög om man inte är kille, eller hur Julia Albinsson? Ville egentligen inte hänga ut dig här men jag ändrade mig. Det går inte alltid att ha huvudet på skafft.






Igår släppte det bara genom att skriva några meningar, få ord.


Kommentarer
Postat av: Julia

Hahaha nä men visst häng ut mig bara ;) jag ville ju bara vara övertydlig ;D

2008-12-10 @ 17:08:51
Postat av: Julia

Vilket sjukt härligt kort förresten :O

2008-12-10 @ 17:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0