Marry happy

Idag fick jag två stycken små fiskar av Viktoria i julklapp. Så nu är jag stolt ägare till Eli och Kaj. Låter som något jag skulle kunna döpa mina framtida knattar till.
Just nu simmar dom runt och bråkar med varandra eller så gör dom fler fiskar, jag får hålla ett öga på dom helt enkelt.
Måste nog leta lika fakta så att jag håller fiskarna vid liv, var ju typ 10 år sedan jag hade akvarium.  

Eli och Kaj



Hade en konstig dröm i natt. Du klättrade i en julgran.
 I guess I miss you most at christmas time.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Malin, man kan inte ta dö på fiskar. Min fisk bara lever och lever trots att han knappt får mat eller om man städar, så det ska du nog klara av : )

2008-12-20 @ 11:37:03
URL: http://winkler.blogdog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0