Lite nytta

Eftersom vi varken har diskmaskin eller tvättmaskin förtillfället så fanns det en del sysslor som bara var så nödvändiga idag. Började dagen med att diska upp den stora högen med porslin som växt i köket sen så begav jag mig ner till torget för att gå och handla lite med Vickan. Varför allt i världen är kundvagnarna näst intill omöjliga att svänga med? Det var sjukt mycket folk där idag i alla fall. Jag åkte hem till Sth och tvättade och sen till Vickan för att granera en tårta. Jag var värdelös på det idag. Fast tårtan blev fin tillslut, tyckte i alla fall Vickan :
"J a g  k a n  v e r k l i g e n  f å  e n  t i l l f r e d s s t ä l l e l s e  a v  a t t  b a k a  n ä r  d e t  b l i r  s å h ä r  b r a"
Hm okej. Någon som är nöjd med sin tårta.

Sen underhöll jag Vickan lite med hennes mammas gitarr som förövrigt saknar strängar. Inte alla som får lyssna på falsksång när man duschar.
Eftersom O <3 skulle komma till henne så drog jag och tvättade lite till. Sen var det träning. Skönt att springa, springa och springa. Bara musiken och stegen som hördes. Tomt i skallen. Så det skall vara. Volbeat.


Du och jag borde starta en dansskola ! Ääääg.




Jag ser varje ord men förstår knappast meningen.


Kommentarer
Postat av: Viktoria

:D Underbart kul tkt jag det var iaf !Det borde vi verkligen!!!

2008-12-04 @ 17:17:47
URL: http://nasftd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0