Condeco

Idag när jag var på väg till jobbet hade jag en go känsla och det var inte för att jag skulle jobba direkt. Det var något helt annat. Kände mig glad. Gick liksom runt med ett leende, läskigt.
Leendet övergick lite senare till en något mer sammanbiten min, barn är inte lätta att ha och göra med ibland. Jobbade typ med en släkting till mig idag, det var nice.
Sen blev det fika på Condeco. Kunde snacka om allt, om livet. T a c k . Hoppas det inte kändes så svårt.

Nu skall jag gå ut och undersöka den här staden lite. Se vad det finns.



I f  I  w e r e  o n  t h e  h i g h e s t  c l i f f,  o n  t h e  h i g h e s t  r i f t  a n d  y o u  s l i p p e d  o f f  t h e  s i d e  a n d 
c l e n c h e d  o n  t o  y o u r  l i f e  i n  m y  g r i p  I  W O U L D  N E V E R  E V E R  L E T  Y O U  D O W N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0