En till !

Passar på och skriva medans jag kan, blir tungt nu. Jag är hemma nu igen. Ikväll var vi hos Olof spelade spel, drack öl + Tobbes fina glassdrinkar.
Spelade TP, tjejerna mot killarna det gick sådär för oss. Sen spelade vi neger och president och lyssnade på någon blandskiva från -98. Det var tider det !
Jag var bra på att spela kort idag. Vann hela tiden i början. Happy..


Heey!


Svaret, alla söker vi svaret....


Every word and every smile is something I keep on my mind.

You'll never understand what you mean to me.

It take a lot of guts to se.




 

Och jag är skyldig dig förlåt för allt. Vet att jag sagt det över 100 gånger och att det säkert aldrig kommer hjälpa. Men jag vill bara att du skall veta att jag är ledsen att jag gjort dig illa. Men du måste förstå... 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej malin :D god jul och Gott nytt år :D hoppas allt är bra med dig :D

hur är allt i fotbollen nu.. såg på lagsidan att de va många nya :D hehe

saknar dig massor ska du veta (L)

2008-12-28 @ 22:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0