Det är alltid söndag

Jag fick köpt en julklapp idag, en. På typ 5 timmar, jag skulle vilja säga att det är näst intill värdelöst. Först var vi på torp och sen åkte vi till uddevalla c för att fika lite. Hittade ett lite skumt café med det var mys. Vissa hade ju väldans lätt för att köpa saker men för mig gick det trögt. Måste skärpa mig och köpa klart julklapparna nu, snart. Måste köpa skor till mig själv också, det blir snart prio 1.
Åkte till träningen och spanade lite förut. Tur att Winkler var där. Fick ett förslag också, tål att tänkas på. Hm ?
När tjejerna gör plankan så kläcker Micke G ur sig en go kommentar:
" T j e j e r ,   g l ö m   i n t e   a t t   a n d a s .   H j ä r n a n   d ö r   e f t e r   2   m i n u t e r . "
Vet inte hur mycket sanning som ligger bakom det där. Men det lär vara orsaken till min hjärndöd i vilket fall. Jag hatar plankan, nu är det officiellt, jag hatar den!

Det är en sak jag funderat över lite angående låten: I Would Do Anything For Love (But I Won't Do That).
Vad tusan är det han inte tänker göra ? Jag undrar alltid det när jag hör den låten.


Nej men nu är det dags att bita i äpplet, eller vad säger du Anna? Du har det förresten äckligt bra. Inte alls avundsjuk.


























Dom ögonen tillhör inte dig.
Du är kall så kall.


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Som jag har undrat! Vad är det han inte vill göra? vart ska vi få tag i svaret?.... skicka frågan någonstans?

2008-12-15 @ 21:05:17
Postat av: Anonym

Som jag har undrat! Vad är det han inte vill göra? vart ska vi få tag i svaret?.... skicka frågan någonstans?

2008-12-15 @ 21:05:52
Postat av: diana

hej läs gärna min sista inlägg, "livet" heter den.. den är så sann så och släng gärna en kommentar om du tycker de stämmer o härligt om du skriver hur du ser livet.. KRAMAR diana!

2008-12-15 @ 21:08:07
URL: http://nementjena.blogg.se/
Postat av: Anonym

Trevlig kväll! :)

2008-12-15 @ 21:08:45
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0