Can't hold back

Underbart väder ute. Jag och Vickan var ute med hunderna nyss och vi gick i skogen. Det var kallt och friskt på något sätt som att man kan andas riktigt där.
Igår var jag och Helen inne i stan bland alla hysteriska människor och shoppade. Hittade lite av varje men det viktigaste var nog att jag köpte skor. Behövde verkligen det men nu har jag fått skoskav av dom. Fast det jag egentligen behöver är ett par stövlar. Men då måste det kännas perfekt. 

Buss och Kings of Leon <3 riktigt nice. Tack för att du visade mig !

 
När drar vi ??? <3


Ser ut att bli en go kväll med Tobbe, Vickan och Olof. Ryktas om spelkväll och om det är sant så borde jag förbereda mig lite mentalt.
Kortspel var i alla fall inte min grej fick jag ganska klart för mig här om dagen. Blev totalt överkörd haha. Vann i alla fall en gång och det får jag leva på.



Allt spelar roll.
Skall tänka på vad jag säger vad det får för mening.
Tänka på vad du säger.
Backar ett steg och ser från håll.
Det är magiskt men tragiskt, magiskt.


Kommentarer
Postat av: andén

ni drar snart :P

2008-12-28 @ 00:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0