Bingolotto

Vill egentligen inte framställa mig själv som en tappad person men jag måste erkänna här och nu att jag blev livrädd för mig själv nyss.
Sitter hemma och spelar bingo med lite folk. Känner bara hur bra spelomgång nr 2 går. Jag har värsta flytet och på resan till Italien har jag fyra i rad, behöver en till. Nr 46. Tror ni inte det jävla numret kommer då. Jodå jag kastar lotten och flyger upp ur soffan. Jag vann, fan jag vann ! Det är inte sant. Alla tvekar och undrar om det verkligen kan stämma. Vi rättar den mot en annan lott och ja det ser ljust ut. Ända tills jag vecklar ut lotten och upptäcker till min stora besvikelse att jag spelat på spelomgång nr 4. Och det var sista gången jag spelade bingo.
My God det hade vart för bra för att vara sant, en resa till Italien. Nu är jag sjukt mobbad här och har dragit mig undan för att slippa alla pikar. Bra Malin bra.
Designen på dom nya lotterna är värdelös, jag tänker faktiskt skylla på det. Nu har jag spelat klart.


ooooooflyt.......


Var by the way i stan idag, sjukt mycket folk. Inte så oväntat. Nu är jag klar med alla julklappar. Nu är det roliga kvar, att ge bort dom och förhoppningsvis göra någon glad.
Imorgon är det dagen, dagen, dagen D.


The world is celebrating

Kommentarer
Postat av: andén

HA HA HA HA HA HA

2008-12-23 @ 22:49:25
Postat av: nea

stämmer in i föregående talare :)

2008-12-23 @ 23:53:25
Postat av: winkler

Ha ha ha malin. Mycket bra!!

God Jul vännen min. Ha en kanon jul och hoppas att du får en massa bra julklappar istället för en italienresa då!

Kram / tomten Sandy

2008-12-24 @ 09:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0