Är du vegetarian ?

Idag var jag och Björn på blodcentralen. Svarade på massa frågor typ: Har du haft sex med en man som tidigare haft sex med en annan man ? Haha fan vad svåra frågor. Man fick i alla fall inte lämna blod om man hade haft det.
Fick lämna 3 rör med blod och nästa gång skulle dom tömma mig i ca 10 min, undra hur många liter som försvinner då?.Kollade mitt blodvärde och det var precis så jag skulle få bli blodgivare, 125. Hon frågade om jag var vegetarian, hade dåligt med järn eller vad det nu var, något som vegetariander också hade. Så hedanefter skall jag inte slarva med maten och nu är det bara en massa kött som gäller.

Sen så skulle hon kolla blodtrycket ni vet med en såndär grej runt armen, då hade jag tydligen extra slag i hjärtat. Det var nog inget farligt som tur var. Men det viste jag inte innan att jag hade. Nu tar det 4 veckor innan dom hör av sig och säger om jag är godkänd eller inte och vad dom hittat för annat nice i mitt blod. Dom ville ha Björn som posterboy men han tackade nej. Sen fick vi lite saker.

Drog till Eat (såklart) och fikade. Latte och en kanelbulle med alldeles för mycket kanelgrejs.
Idag är jag och gitarren såå tighta, snart kasnke det kommer en ny till samlingen ! Yeeey.


Kommentarer
Postat av: Björn

I-R Posterboy! HAHA! :D

2008-12-09 @ 18:34:43
Postat av: Björn

Men vänta nu... Du nämnda aldrig att du träffade din soulmate på blodgivningen ♥?

2008-12-09 @ 18:38:25
Postat av: Anonym

haha men du :P nej det är slut med det efter det ofina plåstret jag fick !

2008-12-09 @ 21:24:08
Postat av: Björn

Jaaa, verkligen. UUUUuuuuh! Världens skabbigaste plåster ;)

2008-12-10 @ 00:52:29
Postat av: malin

mitt är inte ens värt att kallas plåster, en pappersbit med tejp över ! FY. Shame on her !

2008-12-10 @ 08:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0