news

Jag har flyttat :) nu håller jag inte längre till i hasselbackens kvarter utan min nya håla heter KOPPER! Det är ett trevligt område och här kan man tvätta när man vill, måste kommit till paradiset.

Innan jag flyttade så besökte jag landet Spanien (Calpe) i en vecka med Sara . Där var vädret lite bättre än här ca 15 grader och vi fick se solen i alla fall två dagar. Det bästa var hur som helst att bara få ha semester och inte behöva tänka på tid. Bara leva.
Vi besteg två berg, redan första dagen så gick vi upp till toppen av Ifach eller Calpeklippan som den också kallas. 332 meter över havet och det var en mäktig känsla när man stod där uppe.
Besteg även Sierra Helada som var 300 meter över havet och betydligt jobbigare att ta sig upp för.


Calpeklippan

 



Sierra Helada



RSS 2.0