Hjärtansdag

Igår var det kalajs hemma hos Vickan som fyllde 21, inte illa alltså. Vi körde ölspelet och Ak glänste med sina geografi "kunskaper"!
Tema- länder i Europa. Ungern, Spanien, Sverige, Danmark.....öh Kreta? Svaret var fel fel fel. Dom andra drog ut, klantig som jag är hade jag lagt mitt legg i min väska som inte åkte med till Vickan utan var inlåst i en lägenhet, så kan det gå när man inte har alla stolar kring bordet.

Idag mina vänner är det 14 Februari om ni vet vad det innebär. Tillbringat dagen med mitt hjärta, först var vi i Bäckebol och köpte en plattång till mig, jätteromantiskt! Sen hem laga tacos och nu spelar vi Wii, Guitar Hero. Jag blir typ brutalt ägd, börjar få koll på det lite nu.

På onsdag åker vi till Spanien, underbart skall det bli. Lite varmare än här.




viva la vida !

Beslut kan ibland vara jobbiga att ta, vad är rätt vad är fel? Skall jag göra vad jag vill eller tänka på andra? Har fått ett kanon erbjudande jag verkligen inte vill tacka nej till och mitt motto är ju ändå att göra det jag känner för. Sååå imorgon skall jag ta ett snack med dom som tror dom bestämmer över mig och se hur mycket jag sabbar. Hoppas det går att lösa, pleeeas !

Nu är det dags att sova, skall inte upp såå tidigt i morgon, sova ända tills 06.35 ! Godnattpuss!


RSS 2.0