Good to know haha

Ja Linnea Carlsson, vad skall man säga? Här med kan inget längre förvåna när det gäller dig. Bra för dig att du får komma i väg på lite semester. Och jag har städat idag så nu skall det hållas rent här. Underbart väder nu också, synd bara att man inte får njuta av det, har en tvättid lagd NU! fen

Nu är det bara massa kalas...


my*

As long as the day is full of time,
there will always be room for your hand in mine


Idag hade jag tänkt fiska fast egentligen hade jag tänkt jobba men nu blev det inget av någonting, ångrade mig i sista sekund. Men jag fick gjort andra bra saker. Var med hjärtat det var mys.
Jäkligt tråkigt väder ute dock.







0100

I've never felt this way before
Everything that I do
Reminds me of you
And the clothes you left
They lie on the floor
And they smell just like you
I love the things that you do

When you walk away
I count the steps that you take
Do you see how much I need you right now?

When you're gone
The pieces of my heart are missing you
When you're gone
The face I came to know is missing too
When you're gone
The words I need to hear to always get me through the day
And make it ok
I miss you

Kul man kan ha !


SH*



♥ ♥

bra start

Frukost på sängen av världens bästa sam-bo. Hur bra är inte det då?! Man kan inte få en bättre start.



Jag försöker hjälpa Lisa att hitta en låt:

- du vet det e en kille s sjunger wo o ow ow o o o ow?
-
är det en tjej som sjunger det andra?
- njaaa, en man med ganska mörk röst.
- men tusan vad svårt.
- refrängen är mest wow, vet du vilken jag menar?
- Hmm?
- asså titta noga hur jag skriver nu... åwowåow åow åow woåow wåow wåow ow!

hahahah...

YOUR THE VOICE ! såklart
We have the chance to turn the pages over
We can write what we want to write
We gotta make ends meet, before we get much older
We're all someone's daughter
We're all someone's son
How long can we look at each other
Down the barrel of a gun?

You're the voice, try and understand it
Make a noise and make it clear
Oh-wo-wo-wo, oh-wo-wo-wo
We're not gonna sit in silence
We're not gonna live with fear
Oh-wo-wo-wo, oh-wo-wo-wo

This time, we know we all can stand together
With the power to be powerful
Believing we can make it better
We're all someone's daughter
We're all someone's son
How long can we look at each other
Down the barrel of a gun?

ooooh We're all someone's daughter
We're all someone's son
How long can we look at each other
Down the barrel of a gun?

You're the voice, try and understand it
Make a noise and make it clear
Oh-wo-wo-wo, oh-wo-wo-wo
We're not gonna sit in silence
We're not gonna live with fear
Oh-wo-wo-wo, oh-wo-wo-wo


 


appreciate

Nu är det nästan exakt ett år sen vi slutade skolan. Idag hade 3orna bal och jag, Vickan och Lisa var vid skolan för att kolla på alla. Hur fina som helst vara dom. Gick där och önskade jag hade allt det där roliga framför mig. Bara för att man typ inte har schema på vad som kommer att hända.


Blomman var så stilig så...

Sen blev det promenad med Vickan i spåret. Det var skönt att få pratat av sig med dig igen så saker och ting faller på sin plats igen. Man ser ju saker så olika.

Efter det åkte vi hem till Lisa och dit kom Julia, Hidman, Emil, Westerdahl, Julia och AK. Tur att vi sett så mycket på tecknat så vi hänger med och förstår precis allt ni vart med om och gjort i Australien.  
Om ett gott skratt förlänger livet......

"Var det hon som kallades päronet? Eller var det gulaschen?"
"Hm ja det är i allafall mycket frukter nu!!"

Kristihimmelfäärss i morgon ! Vad passar bättre än med lite S A T C då? Ingenting typ. <3


the same

AUT VIAM INVENIAM AUT FACIAM




hej igen

Den här tavlan kanske inte ser mycket ut för världen, för mig är den just nu blott en dröm. Men en dag skall den bli min på något sätt. Ångrar att jag inte köpte den just då för några timmar senare var den gone gone gone.

 
Can't get you out of my mind....

Nu har jag vart på sjukhuset igen och återfått min kära och otroligt sexiga vän ekg-bandspelaren. Jippie (Y).
Som jag hoppas skall fungera lite bättre den här gången.

Kul att se dig igen Vickson :)


Skrattar bäst som skrattar sist


bästaste helgen

Stockholm <3

Fint hotell.    Gröna Lund.     Massa shoping.   Glass.   Sol.   Slottet.  Båttur.  Buss.   
                       flygande mattan=näradöden


TACK ÄLSKLING !







bigcitylife

Stockholm i morgon, 6 h i en buss. Time to kill.



Importent things matters..


upside down

Nu har det hänt grejer. I måndags var jag och Björn på ranchen och slog ett antal bollar var. Det var askul och första gången för mig. Bollen lyfte i alla fall från marken några gånger så jag är nöjd och glad.
Svordommar och aggressivt beteende hör inte hemma på en golfbana!

Who the fuck is Tiger Woods?

I tisdags (igår) så hände det. Dom ringde från vikariepoolen och jag fick jobb. 9-14, 5 ganska roliga timmar. Vi var på koutsläpp och det var ju kul att se. Man blev helt glad av alla frisläppta kor som typ gjorde volter av lycka. FRIIIIHEEET !
Återigen dagisfrökenhumorn är fortfarande inte okej.
"Åh Gud vad det ser tungt ut att springa, tur att man inte har sånna bumlingar höhö!"
Efter 5 slitiga timmar så åkte jag och Helen till hawaii för att fiska och grilla. Vad mer kan man säga jo det blev ordentligt med trassel på linan och därför ingen fångst. Huvudsaken är att man tror att man skall få fisk, positivitet.

Onsdag, börjar inte försen klockan halv 1 så det är en perfekt dag att försöka ordna upp saker man har dåligt samvete för. Som tillexempel Neas O'boy. Idag skall hon få en ny eftersom jag råkade städa bort den när vi hade städdag!
Måste nog börja packa lite inför Stockholmsresan också då kan det vara bra att ha något att packa i, hm.




// Maaallan


Rise and shine rise and shine

Nu skall jag snart i väg till sjukhuset och lämna lite blod. Sen ligger en hel dag framför mig, underbart. Tror det får bli en runda golf med Björn. Vädret är ju inte helt fel heller.



"Det hade kunnat bli en tv-serie eller en såpopera"




It's been a while


Pussel ! 500000000000 bitar

Det här är Björns dag så GRATTIS till dig!  Annars är det här en riktigt usel söndag. Fast i och för sig hur många söndagar är man nöjd med sin magkänsla egentligen? Inte så många, precis vad jag tänkte. Kunde ju vart bättre än att sitta här och deppa och sträckkolla Prison Break tills ögonen går i kors. Nu skall jag rycka i några trådar här och se vad vi kan fixa fram för kul tills kvällen. Adioooos!!

här skall det vara en bild men det funkade inte....

Neej men det kunde väl inte du veta!!!!!!!!!!

Kalasbra

Känslomässigtkaos.



Vallen-Torslanda 2-1, tummen upp! Jag och Helen åkte till Ti amo och käkade efter matchen, puss. Sen åkte jag vidare till Niklas som fyller 20 idag och åt lite till. Jag är så mätt så jag vet knappt vad jag heter ändå så sitter jag här och tänker på kladdkakan som står i kylen, skämmes! Men det var kul att träffa dom igen var ju ett tag sen sist om man säger så.



Så vad händer nu då? Lördagkväll och allt. Då går jag hem till mammsen och tvättar lite. Roligare saker får man leta efter.
Om du var här....eller om jag var där.

//Malin G

rent hem

Idag har det mesta av dagen gått åt till att städa men jag har hunnit grilla lite också. Nu är det tusan rent här alltså.



Pratade med Karin förut och det var himla längesen. Denna sommaren kan bli grym.



In the day, in the night
Say it right, say it all
You either got it, or you don't
You either stand, or you fall
.

Torsdagkväll

"Malin kan du skiva köttet och lägga det i marinad tills i morgon?"
Ohhneej jag tänker inte ta i köttet. Finns typ inget värre än rått kött. Ni kanske tycker det är sjåpigt men det är min skräck typ.

Slaktarnea tog saken i egna händer så att säga.


Underbara kött !

Idag har vi städdag här så det är bara att komma hit och hjälpa till om det är någon som känner fört?
Nej tänkte väl det...

// MaaaaL

Nu jävlar !!

Idag var jag på sjukhuset. Först tog dom ett nytt ekg sen gjorde läkarn Örjan ett ultraljud. Det var riktigt häftigt att se hur hjärtat slog. Blev väldigt fascinerad. Har lite konstiga slag då och då men det var ingen fara. Allt såg bra ut och det var skönt att höra inte för att jag trott något annat heller men man undrar ju. Fick även en ekg-bandspelare inklopplad och den skall jag ha i 3 dygn så dom kan se hur hjärtat slår när jag sysslar med vanliga saker, skall även skriva ner när "symptomet" uppstår och trycka på en liten knapp på apparaten. Så idag skall jag få träna och jävlar vad gött det skall bli. Om det här ekgt inte visar något ovanligt så är det snart dags för mig att operera knät och sen är ALLT bra igen ! Weeehoo !



Snaaart är jag tillbaka var så säkra på det !

tvättat


vad i....

Jag gjorde ett mycket konstigt fynd i min jackficka i morse när jag sorterade tvätt. Bland körkort, kreditkort och mitt jobbpapper låg en liten lapp med ett telefonnummer på. Jag har verkligen inte aning om hur den kan ha hamnat där. Jackan är ganska ny och jag är väldigt säker på att lappen inte har legat där innan igår. Då kommer vi till frågorna, vem, varför och hur? Nyfiken som jag är så kollade jag upp numret på eniro och nej det var inte till mycket hjälp. Carina Ä, varför har jag ditt nummer i min ficka? Träd fram!


M

And I couldn't just hide the tiny touch of disappointment.
Even though I wanted to, needed to.


helg

Är ledig med gott samvete, finns det något bättre?! Igår var det grill med tjejorna hemma hos Anna.


Efter att ha fått bort det ömmande i huvudet bevav jag och Nea oss ut i solen på en liten hajk. Stopp 1, Ica för att köpa bullar. Stopp 2, nösnäsbadet. Nån timme senare dök även Anna, Camilla och Frida upp. Så det har vart en kalasvarm dag på stranden.




















Vissa badade, andra inte.

Nu har det precis dängts av en fruktansvärt god middag här bestående av klyftpotatis, grillad kyckling, rödvinssås och sallad.



RSS 2.0